Friday, July 5, 2013

I'M ENGAGED!!!

eh..ehhh..lama tak menjengah blog ni...
malas nk tulis-tulis act...
ya ampun..!!
sbb kadang2 rasa malu...yela..diorang semua mengaji tinggi2...anak orang kayo2...dok rumah speaking brooom brammm broom brammm...aku ni dok rumah mcm mami jarum gtew....
yg penting!cakap KEDAH aja yg mudah dan senang...
muahaha..sgt gila lol aku ni...

okey..back to my topic...BIG topic yg dah kira lapuk dek waktu
after 19 month percintaan kami....
tanggal 6 OCTOBER 2012..diriku sudah dirisik oleh keluarga kekasih cerahku..
muahaha....ingat main2 mula tu..sebab kami tak pernah well planned about this dalam masa terdekat ni...
bincang punya bincang, bulan depan kami ENGAGED.. wow!! mau gelabah aku merap boypren aku p bli kain nak buat baju tunang...and dgn relanya dia membawaku pergi...
and the theme is blue and pink...okey2..aku akur dgn semua kehendak kekasihku...
maka, tanggal 3 NOVEMBER 2012, kami pun mengikat tali pertunangan...
                                         
mari layan gambar-gambar kenangan di hari pertunanganku..

hantaran sebelah perempuan



my mak mandam forever

besties SKKJ

hantaran lelaki


sepupu sepapat dan adik-adik


bakal ipar duai

BFF farizoh

ohoii...sekian dari aku oh budak kampung...muehehe..
adiosss! assalamualaikum...



No comments:

Post a Comment